En kalasbomb

Hejhallå! Länge sen vi sågs nu tycker jag, är allt bra? Okej jag är sämst och här kommer ett jätteförsenat kalasinlägg. Den 27:e Oktober så fyllde jag 25 år(!!), jag är ju nästan gammal nu. Eftersom jag fyllde år så ville jag bjuda in på kalas, dock typ en månad senare. Jag bestämde mig för att köra lite teaparty tema (mest för att jag ville baka), ett riktigt kalas helt enkelt när man fyller 25... haha. Var såklart rädd att ingen skulle komma, men så blev det inte såklart, hade massa fina vänner hemma hos mig. Herrejösses vad glad jag är att jag har fått träffa så fina människor i mitt liv. Här följer iallafall en liten bildbomb på det jag bakade!

Kommentarer
   
Postat av: Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Jonsson

2016-01-09 @ 00:06:17
URL: http://emblasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0