Mysmiddag

Alltså igårkväll var ju planen att jag och Ida skulle till grönan och se Veronica Maggio. Åkte och plockade upp henne på jobbet och sen åkte vi direkt dit. Kommer först inte på bussen för att det är så mycket folk, så vi åker till kungsan istället för att ta spårvagnen. Väl framme vid grönan så är det vääääärldens längsta kö, har aldrig sett en sådan kö där. Båda kände verkligen att nej det här kommer aldrig gå, haha. Så vi åkte tillbaka till kungsan och gick vidare till Fridays vid Stureplan för att äta middag. Skulle väl säga att det var planer som gick i kras men som blev förjävla bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Anders Stolt

Hej Malin!

Jag kollade lite inlägg från förr, såg att det var i september 2013 som jag skrev om dig på min blogg. Fan, det är ju snart två år sen. Var tar tiden vågen. Även om dess två år har varit de mest plågsamma i mitt liv. Massa ingrepp och det slutade med ett hjärtbyte. Skönt att du håller liv i bloggen, det gör mig glad. Du är en sån positiv människa. Ser dig ibland på Instagram. Men jag har börjat följa bloggar igen efter ett års uppehåll.
Hoppas du mår bra och kommer följa dig mer aktivt nu. Var rädd om dig. Ktam <3

Svar: Haha år herregud var det så länge sen? Ja usch, det måste ha varit så jobbigt, håller mig lite uppdaterad på instagram.Ja jag försöker hålla liv i bloggen, har inte uppdaterat så flitigt de två senaste åren tycker jag. Men jag försöker komma tillbaka lite nu! :) Men vad glad jag blir! :D
Malin Jonsson

2015-05-28 @ 15:36:27
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0