Sleeping With Sirens/Pierce The Veil

Så här sitter jag och tror att jag ska fixa bilder från Bråvalla, men kan tydligen inte öppna filerna på den här datorn. Så jag får försöka på min andra dator sen. Dock så kom jag på att jag inte har lagt upp några bilder från när jag såg SWS och PTV i typ mars? Haha. Jag skäms. Den här konserten gick jag helt själv på, första gången jag gått helt ensam! När banden körde så spelade det liksom ingen roll, jag skrek halsen av mig! Men dötiden mellan, där var det ensamt och kändes lite konstigt. Sysselsatte mig med att köpa mer merch och lite läsk. Helt underbar konsert ändå, som jag längtat efter att få se SWS för första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0