Ekar tomt

Ja men hej hallå, var ju ungefär jättelänge sedan jag skrev här. För två veckor sen så jobbade jag hela veckan på modecenter under modeveckan, låååånga dagar. Tror att jag på hela den veckan slog upp datorn en enda gång, jag som annars sitter bänkad vid den varje dag haha. Förra veckan vet jag knappt vad jag gjorde, jobbade och kollade ikapp youtubevideos och läste bloggar? haha. Och sen så firade ju jag och Adam fyra år tillsammans i lördags! Grattis till oss. Nu ska jag snart gå till bussen för att åka till jobbet. Jobbar imorgon också, självaste semmeldagen, kaos!

Kommentarer
   
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vad fin du är! Härligt med mycket jobb, hoppas det är roligt. Och grattis till er! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Malin Jonsson

2015-02-16 @ 13:37:19
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0