Bra shopping i fredags

I fredags så stod jag demo för jobbet, då står jag alltså och delar ut provsmak på brödet i en matbutik. Nu stod jag på Ica NK saluhall. När man inte har så mycket att göra så står man och stirrar runt på allt som man kan se, haha. Jag stod och kollade på en kakburk, jag brydde mig inte om ifall de skulle vara äckliga kakor i, burken skulle bli min! Sen fanns det jättefina läskflaskor, lite samma där, ingen aning om vad det var i och hur de smakar men jag skulle ha dom. Vill göra någon slags dekoration, antingen hälla i likadan färg igen eller ha som en liten vas, skulle nog kunna bli fint.

Kommentarer
Postat av: Niles

Älskar burken! Vill att den blir min också! Får ta mig en sväng till NK helt enkelt...

Svar: Ja men visst är den fin?! Haha :D ja gör det!
Malin Jonsson

2014-09-09 @ 22:23:44
URL: http://theniles.se
Postat av: Tove

oooh jättefint ju!

Svar: Jaaaaah! <3
Malin Jonsson

2014-09-10 @ 21:21:27
URL: http://tiowe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0