Singing in the rain


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hej Malin! Det här är Rosanna, Toms flickvän. Hittade hit av en slump, vilken fin blogg du har! Du är verkligen duktig på att fota :). Skönt att jag inte är ensam om att vara en crazy catlady ;)

Svar: Hej Rosanna! :D Haha äre sant? Hur hittade du hit? Tack tack tack! Verkligen skönt att man inte är ensam som crazycatlady :D
Malin Jonsson

2014-06-01 @ 12:12:59
Postat av: Rosanna

Ett av dina foton kom upp på explore på min instagram! Blev lite chockad när jag såg att det var du, haha. Men såg länken till din blogg och kunde inte låta bli att gå in och titta ;). Lär fortsätta titta in här! :)

Svar: Ahaaa haha! kul :D Då måste jag ju bli bättre på att uppdatera :)
Malin Jonsson

2014-06-03 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0