Pennyboard!!

I flera år har jag velat ha en longboard men jag har aldrig köpt en. Efter att ha kollat på alldeles för mycket på FunForLouis på youtube så kom jag fram till att en pennyboard vill jag ha! Inte likadan som en longboard, men den glider så sjukt bra. I onsdags när jag åkte båt till Sandhamn så beställde jag den och på fredag när jag åkte hem så fick jag hem den. Den är så fin! Helt ärligt så somnade jag i soffan med Pennyboarden i mitt knä (plus Pellekatten) bara för att jag hade suttit och kollat på den bara haha. Idag körde jag för första gången, lite vingligt i början och när det går för snabbt, men det gick ändå bra tycker jag. När jag körde för andra gången idag så höll jag på att dra en vurpa. Jag missade marken lite när jag skulle kicka så brädan gled iväg så jag kom liksom ner i split och satte ner handen i asfalten! Men jag slapp rivsår, blev bara lite öm i handleden och så sträckte det som fan i låret haha.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Sv: åh tack så mycket!

Nej fy! vill verkligen också ha en longboard tror jag ska kika in och leta efter en!

Svar: Gör det! :D Så himla skönt att bara cruisa runt :)
Malin Jonsson

2014-05-25 @ 00:03:26
URL: http://samuelsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0