April favourites

Läppbalsam från EOS med strawberry sorbet smak, såååå god! Jag vill nästan äta upp det, alltså allt med jordgubbar är ju världsbäst. Trodde egentligen inte att den skulle återfukta så bra, men den fungerar verkligen! Tror nästan att jag använder den lite för mycket bara för att den doftar så gott.
Rouge från NYX! Jag kände att det var dags att testa något annat rouge än mitt från NARS som jag har användt flitigt. Jag gillar verkligen den här jättemycket och har bara användt den här den senaste månaden. Den ser väääldigt rosa på riktigt men på kinderna får den verkligen en jättefin färg.
Jag har ju lite hatkärlek till mina glasögon. Jag tycker att de är skitsnygga, men känner mig ändå så ful när jag tar på mig dom. Jättedumt att tänka så! Sen kommer jag ju undan så lätt eftersom jag ser bra utan dom, problemet är att jag skelar lite så ögonen blir trötta och jag får huvudvärk. Även fast jag känner mig lite ful så älskar jag dom, och jag har användt dom mer än vad jag brukar.
Ni vet redan vad jag tycker om de här skorna. LIVETS SKOR!! Världens bästa skor och så har de satt dit katter på. Aaaaaah. Vet inte vad jag ska säga. Hade jag varit ett par skor så hade jag varit de här skorna.
Det här har seriöst varit mitt liv den senaste månaden! Jag hade ju redan sett klart alla avsnitt men jag tycker att pausen till nya säsongen var lite för lång så jag bestämde mig för att kolla om alla avsnitt igen. Nu är ju bara problemet att jag har sett klart alla avsnitt och nya säsongen kommer om en månad, vad ska jag göra nu liksom??
Karin spelade den här låten när vi var ute på Sandhamn, jag blev helt fast! Den här låten är ungefär det enda jag har lyssnat på, särskilt eftersom jag är trött på all min musik. Det är egentligen inte en typisk Malinlåt men seriöst lyssna lyssna lyssna!

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar skorna, har själv börjat ha sönder mina Vans så det är nog dags att skaffa ett par nya ;)

Svar: Haha jag skaffar nya även fast jag inte behöver ;) Finns ju så mycket färger att välja mellan, omöjligt att bara ha ett par :D
Malin Jonsson

2014-05-15 @ 19:36:22
URL: http://fotogen.blogg.se
   
Postat av: Abigail Owusu

det där läppbalsamet är bäst!

Svar: Ja verkligen! :D
Malin Jonsson

2014-05-16 @ 21:26:46
URL: http://abbyowusu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0