You Me At Six konsert

Då kör vi konsertdelen och en rejäl bildbomb! Förband var Deaf Havana, alltså de är jättebra men jag kunde inte koncentrera mig mycket då min mage höll på att dö ungefär. Ja men alltså livet med magkatarr/reflux, jag mådde jätteilla och det stramade från magmunnen till magen, jag kunde inte riktigt stå rakt. Mellan banden kunde jag iallafall sätta mig på golvet och efter det blev det mycket bättre så då var jag verkligen redo för You Me At Six! Alltså jag har inte ord för hur bra det var! I första låtarna blev jag ju typ tårögd haha, så mycket känslor! Jag började lyssna på YMAS 2007 kanske när de hade ungefär 5 låtar på Myspace (haha), så att få se deras första egna konsert i Sverige var helt underbart! De var ju här 2009 som förband till Paramore, men alltså den här konserten slår ju den med hästlängder! Det bästa är ju att de spelar på Bråvalla i sommar så då får jag se dom igen!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

För det första - älskar konserter, sååå längesedan jag va på en sist. Sen vet jag hur det är med magkatarr - det suger, men o andra sidan så älskar man stunden det inte gör ont desto mer när det skiftar så mkt :)

Svar: Ja verkligen bland det bästa som finns! :D Ja fy alltså, som tur är kan jag hantera det nu, förut blev jag stressad och mådde ännu sämre, haha.
Malin Jonsson

2014-03-14 @ 21:37:27
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se
   
Postat av: Stephanie

Hur underbart är det inte med konserter? Själv ska jag på Architects i göteborg på fredag, längtar :D

Svar: Åh bland det bästa som finns! Så himla underbart när man står där med alla som älskar musiken lika mycket som man själv gör :D
Malin Jonsson

2014-03-15 @ 13:23:37
URL: http://her.blogg.se
Postat av: Elin

Åh vilka bra bilder du fick!
Dom var verkligen riktigt bra!

Svar: Åh tack!! :D
Malin Jonsson

2014-03-24 @ 09:14:35
URL: http://ijustwannajump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0