shopping idag och igår

Igår åkte jag en snabbis till Täby. Med mig hem fick jag en hårbehandling, min andra som jag brukar köpa är slut i butiken och här hemma, så jag passar på att testa en ny. Sen så köpte jag mitt favorit-te med smak av kaktus, det är sååååå gott! Idag var jag i stan med Amelie, såklart blev det lite shopping idag också, men väldigt lite för en heldag på stan! Köpte en tröja och ett par hantlar (rosa bara för att det är lite kul, hehe). Tänkte försöka börja träna hemma, känns mer värt att köpa ett par hantlar för 300 som man avänder några gånger än ett gymkort för 3000 och så går man knappt dit. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga hantlar ;-)

Svar: Hahaha men eller hur?! ;)
Malin Jonsson

2014-01-04 @ 12:56:12
URL: http://tessanhopp.blogg.se
   
Postat av: Emma

Är den hårbehandlingen från Lush bra? :)

Svar: Ja det tycker jag :)
Malin Jonsson

2014-01-05 @ 20:04:42
URL: http://byemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0