Gottigt för håret

Igår innan jag åkte hem till Adam så passade jag på att gå in en sväng till min frisör och köpa lite nya grejer som hon hade rekommenderat när jag var där och klippte mig. Ett schampoo, en inpackning och en hårolja. Var först tveksam på om jag skulle köpa håroljan för jag tyckte att allt skulle bli så dyrt, men jag kom på att jag skulle tycka att den är lika dyr nästa gång också. Haha. Har användt alla grejerna idag när jag duschade, håret är såååååå mjukt!! Måste känna imorgon också hur det känns, mitt hår brukar bli så frissigt när jag har sovit.

Kommentarer
Postat av: ami

Är håroljan bra då? vad kostade den? :)

Svar: Jag tycker att den är jättebra, håret blir supermjukt och den känslan håller i sig länge :) Tror den kostade runt 250 :)
Malin Jonsson

2014-01-29 @ 14:01:49
URL: http://twofaced.se/
Postat av: mamma

Jag tycker att Pelle är jättefin i bakgrunden:)

Svar: jaaa, bästa med bilden!
Malin Jonsson

2014-02-03 @ 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0