En fixardag!

Var ju nästan uppe med tuppen idag! Innan klockan 12 hade jag varit hos doktor och skrivit ut ny medicin, käkat frukost på jobbet, gått till kunskapscentrum för att söka in till matte c, hämta ut medicin och satt mig i en frisörstol. Mycket vettigt gjort idag! Frisörbesöket var rätt spontant, jag tänkte att om jag redan är i centrum så kan jag ju lika gärna se om de hade en dropin-tid, det fanns det! Så skönt att bli av med de slitna topparna. När jag kom hem så fixade jag ihop en toast, såååå gott! Åt den medan jag kollade nya avsnittet av PLL och efter det så somnade jag haha. Om ett litet tag så ska jag ta tåget in till universitetet för att hämta min tenta och efter det åker jag till Adam.

Kommentarer
   
Postat av: felicia

gott :)

Svar: Jaaa! :)
Malin Jonsson

2014-01-15 @ 16:55:36
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
   
Postat av: leavanny.blogg.se

Åhh, va gott :D

Svar: Åh ja! :D
Malin Jonsson

2014-01-15 @ 19:31:47
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0