Blogawardlista!

Blev nominerad av Evve att göra en sån här Blogawardlista. Nu är inte jag lika awesome och nominerar och kommer på frågor, jag är helt värdelös på sånt. Dock tänkte jag att jag iallafall kan svara på frågorna!
1, Jag är en Crazycatlady, är dock allergisk mot katter. Största skämtet eller hur? Käkar medicin varje dag så att jag kan ha min älskade Pellekatt.
2, Mina favoritband som alla delar på förstaplatsen är All Time Low, Thirty Seconds To Mars och Westlife.
3, Jag fryser hela tiden, mina händer och fötter är alltid som isklumpar.
4, Jag ääääälskar te!
5, Jag drömmer om att få jobba med djur i framtiden.
6, Jag tror att jag skulle tycka det var kul att vlogga, men skulle känna mig fånigast i världen så jag skippar det.
7, Jag sydde mig i fingret på symaskinen i slöjden när jag gick i högstadiet.
8, Jag har ett ärr på hakan från att jag drämde i den i bänken när jag gjorde äppelklyfter, ni vet med en sån där man klämmer på äpplet för att få färdiga klyftor.
9, Jag går ofta runt och sjunger högt när jag är hemma ensam.
10, Jag har spelat blockflöjt och tvärflöjt. Har en tvärflöjt här hemma som jag köpte förra året för jag tänkte att det kunde vara kul att lära sig igen.
11, Jag åker typ inga grejer på nöjesparker. Har tex aldrig åkt bergochdalbanan på gröna lund.
1, Om du var ett djur, vilket skulle du vilja vara?
Lätt en katt! Sova, äta och gosa hela dagarna.
2, Vilket djur skulle du helst bli uppäten av?
En vithaj!
3, Semmeldagen eller kanelbullensdag?
Jag jobbar ju i en bröd/bull-butik så valet är lätt, det blir en massa grädde i kylarna under semmelperioden så det självklara valet är kanelbullensdag.
4, Vad skulle du säga är din bästa egenskap?
Oj vad svårt, att jag är snäll?
5, Vad skulle du säga är din sämsta egenskap?
Ibland pratar jag alldeles för mycket.
6, Har du något löfte eller mål för 2014?
Röra på mig mer. Standardsvar haha.
7, Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja det gör jag.
8, Om du fick byta namn, vad skulle du vilja heta?
Något som går att säga på engelska också, Malin blir ju inte det snyggaste direkt haha. Har alltid tyckt att Alice är ett fint namn så kanske det.
9, Vilket är bäst: Godis, chips, ostbågar eller läsk?
Men hur svårt? Jag är ju en gottegris så jag väljer allt! haha.
10, Ditt bästa minne av 2013?
Måste ju säga att Bråvallafestivalen var rätt awesome!
11, Favoritcitat?
Hakuna Matata?

Kommentarer
Postat av: Emma Berglund

Svar; Verkligen, det är grymt!

2014-01-09 @ 20:38:49
URL: http://emmaberglunds.se
   
Postat av: Evve-Normal is boing!

Så kul att du ville göra det :DDD

Så du va på Bråvalla?? Jag var där med, och med bilden på Paramore kan jag försäkra dig om att vi nog stod ganska nära varann ^^ Leskigt ;))

Svar: Åh ja! :D Sååå långt fram till vänster? :D Haha.
Malin Jonsson

2014-01-09 @ 21:01:23
URL: http://evvesliv.blogg.se
Postat av: Emelie

Väldigt roligt inlägg att läsa! :)

Svar: Åh vad kul att höra! :D
Malin Jonsson

2014-01-09 @ 21:54:42
URL: http://drawingsbymeli.blogg.se
Postat av: linah

sjukt fina bilder du har i din blogg:D!!

Svar: Åh tack så jättemycket! :D
Malin Jonsson

2014-01-10 @ 05:34:37
URL: http://linaheve.forme.se
   
Postat av: EMMAWHO

30stm! Mums!
Mina händer och fötter är typ också alltid kalla, har nog dålig blodcirkulation eller nåt.

Svar: Bästa bandet! :D Ja men samma här tror jag!
Malin Jonsson

2014-01-10 @ 10:59:01
URL: http://emmawho.se
   
Postat av: Evve-Normal is boing!

-Nä mer mot mitten, men så låångt fram ;)))

Svar: Hahah okej! :D
Malin Jonsson

2014-01-11 @ 18:10:04
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0