Nej men hallå

Igår åkte jag till Adam eftersom att jag idag har jag jobbat demo i Tyresö, alltså så har jag stått och fixat provsmak och pratat gott om Gateaus bröd. Jag skulle varit ledig imorgon men tog på mig ett pass eftersom det var kaos med passen på jobbet, men alltså det är ju alltid bra med pengar. Efter jobbet kommer jag dra direkt till Fryshuset med Adam för att se Thirty Seconds To Mars!! Om jag är pepp? Jaaaa! Om det är helt otroligt att jag får se mina två absoluta favoritband på en vecka? JAAAA!! Kommer nog vara tyst här imorgon, tar inte med mig datorn, vill inte lämna den i en garderob. Åker till Adam efter konserten och på söndag så är det Michael Bublé! Ja men som sagt, peppen jag har haft för den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Helena R

Härlig bild :)

Svar: Taaack! :)
Malin Jonsson

2014-02-23 @ 16:21:16
URL: http://www.imakeyousmile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0