En tisdag

Hejhallå! Idag har jag jobbat på stockholm modecenter, fotat människor och lampor! Efter jobbet så drog jag in till stan och tog en lunch med Amelie. Nu är det så att jag hade lite tid att döda mellan lunchen och skolan så jag gick runt i gallerian, hälsade på Cecilia på Gateau osv. Gick även kanske och köpte en ny digitalkamera, spontanköp fast ändå inte, har spanat in den kameran ett tag. Egentligen skulle jag bara in på Mediamarkt för att köpa ett extra minneskort inför imorgon då jag ska fota på Café opera. Hehe så det kan gå. Sitter inne på Universitetet just nu och väntar på att lektionen ska börja, en halvtimma kvar!

Kommentarer
   
Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Jonsson

2014-02-04 @ 17:45:08
URL: http://www.elsamohras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0