All Time Low signering

Är det här vad man kallar hög på livet? Lever i en All Time Low bubbla från igår! Herregud. Tänkte dela upp i två inlägg, börjar med lite bilder från signeringen. Jag och Victoria ställde oss i kön när det var ungefär en timma kvar tills de skulle släppa in på bengans, det var ju inte lite kallt! Jag har träningsvärk i ena sidan av ryggen för att jag spännt mig så mycket haha. Väl där inne så gick ju allt väldigt snabbt, vi fick autografer på våra mobilskal och jag försökte snabbt ta lite kort. Men ändå, helt underbart! Bästa bandet ju!!

Kommentarer
Postat av: tovääää

rian är ju typ det sötaste jag sett <3

Svar: Jaaaaa <3 <3
Malin Jonsson

2014-02-19 @ 23:21:13
Postat av: Elin

Gud så häftigt! Att be om autograferna på mobilskal var ju dessutom riktigt smart, det ska jag försöka komma ihåg! :)

Svar: eller hur? :D Ska måla genomskinligt nagellack över så hoppas jag på att det ska hålla :D
Malin Jonsson

2014-02-22 @ 18:21:11
URL: http://fotogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0