March favourites

Här kommer mina favoriter för mars, lite försenat men ändå. Här har vi mest lite konstiga grejer, men det kan ju vara kul. Haha.
Den här muggen är ju bra för allt! Vatten, läsk, juice och smoothies. Nu kanske jag ljuger för jag har inte testat att dricka smoothie ur den, men den är säkert perfekt för det. I sommar ska jag dricka så mycket iste ur den! Nomnomnomnom.
Har ätit såååå mycket riskakor! Så himla goda med massa smör på. Nu har jag dock ätit så mycket att jag har tröttnat, plus att jag får magkatarr av dem. Men alltså annars är de ju supergoda! haha.
Eftersom jag var massa förkyld skiftet mellan februari och mars så har det här varit räddningen. Var ju förkyld i tre veckor ungefär, usch. De här näsdukarna är de bästa för näsan! De är supermjuka så man blir inte röd runt näsan, hur bra? Alltså världens konstigaste att ta med i en favoritlista, men ändå.
Det här kan ju vara guds gåva till människan, haha. Jag har ungefär världens kallaste fötter, hur skönt är det inte då att kunna slänga in tofflorna i micron så att de blir supervarma? Helt underbart! Microtofflor, soffan, te och en bra serie. Där har man en bra kväll!
Hajar hajar hajar! Jag är beroende av den här appen. Så himla kul att kunna följa vart hajarna är påväg. Tigerhajarna chillar mest vid Galapagosöarna så de är inte så spännande, men vithajarna simmar runt mer. Det är roligast att följa vithajen Lydia, hon var ju nästan vid Portugal, hur coolt är inte det??

Kommentarer
Postat av: Emma Berglund

Svar; Det var det verkligen! :)

2014-04-11 @ 22:28:43
URL: http://emmaberglunds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0