En mindre bra dag

Det börjar med att jag ska ringa danderyds sjukhus för att se om min remiss hade kommit dit, förra gången försvann den. Den var där men de hade inte bokat in den ännu eftersom det är lång väntetid, då undrar jag såklart hur lång väntetid? Får svaret att det iallafall inte kommer att vara i oktober. Tydligen har de bara en dag i månaden som man får göra PH-mätning, och det är tydligen inte så många som står i kö och de vill samla många på samma dag, så jag kommer antagligen inte få göra undersökningen förrän i början av december. Blev så arg så att jag höll på att börja gråta, jag är ju sjuk nu. Efter samtalet så skulle jag gå till bussen. Jag sitter där och väntar, bussen kommer, busschauffören och jag får ögonkontakt men han kör bara förbi. Här brister det, ringer pappa och han får skjutsa mig till jobbet. Jobbdagen går iallafall bra! Haha. Men när jag slutar så märker jag att jag har glömt mitt bankkort hemma, och jag som behövde fylla på mitt busskort plus att jag ska äta ute imorgon. Ringde mamma och pappa igen, mamma hämtar mig så jag får åka hem och hämta mitt bankkort. Sen fick jag skjuts till Mörby och nu sitter jag äntligen hemma hos Adam! Långt klagoinlägg, men jag behövde verkligen skriva av mig!

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Lät riktigt jobbigt men så är det ibland, man har sina dåliga dagar.. Hoppas att det blir bättre imorgon, kram på dig!

Svar: Ja usch, den dagen var inte kul. Men det blev en bra helg sen trots allt :)
Malin Jonsson

2013-09-27 @ 20:14:47
URL: http://oliviaelli.blogg.se/
Postat av: Anders

Oj vad jobbigt. Ibland blir man jäkligt förvånad varför de inte ser till att de löse vårdköerna och det är att ta folk direkt istället för att vänta. Sjukt.
Hoppas helgen blir bra så du slipper allt strul. ;)

Svar: Ja verkligen, helt sjukt att det ska vara längre väntetid när det inte är så många på kö. Helgen blev iallafall bra sen! :)
Malin Jonsson

2013-09-27 @ 20:24:43
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se/
   
Postat av: Boel

Stackare! Hoppas att du får en bättre dag, idag <3

Svar: Jaaa, det blev en bra helg sen ändå! :D
Malin Jonsson

2013-09-28 @ 12:04:20
URL: http://bowelz.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Sådana där dagar när allt går fel och emot en är aldrig roliga. Klart du ska gnälla och få ur dig. Skickar iaf en stor styrkekram och hoppas du får lite flyt snart istället. KRAM

Svar: Tack! Nej usch, allt gick verkligen fel! Men resten av helgen var bra :D
Malin Jonsson

2013-09-28 @ 18:46:18
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0