Shoppat lite

Idag har jag varit i stan hela dagen med Amelie, blev lite shopping och jag köpte bara saker som jag faktiskt behövde. Efter att ha kollat runt på lite bloggar och youtubevideos så bestämde jag mig för att testa Fit me foundationstick, upp till bevis imorgon helt enkelt. foundationborste, ögonbrynsborste och ögonfransböjare fick också följa med hem. Sen har vi ju rosa bandet armbandet som kanske inte var nått som behövdes men det var fint och man stödjer bröstcancerforskning. Nästa grej då, hittade världens bästa leggings inne på cubus, asså jag har inte testat dem ännu men det är fleece i det ena paret, drömmen för en frusen Malin. Det andra paret är lite tunnare så jag kan ha dem under jeans, som ni kanske förstår så fryser jag väldigt mycket haha. På sista bilden har vi fina ljuset som jag ska ha nere i mitt rum!

Kommentarer
Postat av: Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.

Super fina bilder!
Vart kan man hitta armbandet?
kram <3

Svar: Tack så mycket! :D Jag hittade det inne på guldfynd :)
Malin Jonsson

2013-10-03 @ 20:52:01
URL: http://www.svenssonjullan.blogg.se
   
Postat av: Melicia

Har sminkborsten älskar den :)

Svar: Jag har testat den nu och jag älskar den också! :)
Malin Jonsson

2013-10-04 @ 20:20:20
URL: http://meliciadanielssson.blogg.se
Postat av: Nathalie

Det där armbandet är så fint! Är egentligen inte ett fan av färgen rosa men i just detta fall så är jag typ käär! :D

Svar: Tack! Jag älskar det! :D Brukar inte heller vara så förtjust i rosa men det här är så fint :)
Malin Jonsson

2013-10-05 @ 23:03:44
URL: http://nathaliejacobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0