Tryck och PH-mätning

Idag gjorde jag tryck och ph-mätningen. Alltså fy fan! Tryckmätningen kan ju vara det värsta jag har gjort, när hon skulle ta ner slangen genom näsan ner till matstrupen så kväljde jag så många gånger och jag försökte desperat andas mellan. För er som inte vet så är jag ungefär livrädd för att kvälja och spy! Sen när slangen var på plats och jag skulle svälja vatten så gick det lite bättre. När den skulle ut sen så kväljde jag lite till, härligt. Efter den så var det dags för ph-mätningsslangen, inte alls lika tjock så det gick bättre, den ska jag ha till imorgon. Min stora fundering är varför hon inte satte slangen i sidan av näsan istället för mitt i, haha. Den här undersökningen var sjukt läskigt och äckligt men jag är glad att jag har gjort det, äntligen får jag reda på vad som är fel, om jag har reflux eller inte.

Kommentarer
Postat av: Anders Stolt

Stackare! Skönt att det är över. :)

Svar: Ja riktigt skönt :)
Malin Jonsson

2013-11-14 @ 00:31:01
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0