Lördag

Gick upp hyffsat tidigt idag faktiskt. Skulle in till stan och träffa Victoria och Cassandra en snabbis innan Victoria och hennes syster skulle ta tåget hem. Vi åt lite på John Chris och snackade, så mysigt! Jag har ju börjat prata med Victoria och Cassandra genom bloggen för flera år sedan, har ju träffat Victoria en gång innan då hon bodde hos mig när vi skulle på konsert tillsammans! Men det var första gången jag träffade Cassandra, förutom när jag handlade av henne på Mcdonalds en gång, ingen av oss vågade säga nått haha. Trodde nog aldrig att jag skulle lära känna folk genom att ha en blogg, sjukt bra ju! Nu ska jag sluta skriva, ska käka grillat, nomnomnom!
Massa krossade macarons som jag tog hem från jobbet i torsdags, det ska jag snaxa på ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0