Jag är så lycklig!!!!!

Alltså bästa Thirty Seconds To Mars! Jag vet knappt vad jag ska skriva. Jag och Tove har chillat på grönan hela dagen, checkat läget vid scenen så att man fick hyffsat bra platser! Senare mot kvällen så joinade Amelie också. Själva konserten då, alltså Jared han kan sjunga! Herre! Och bästa Shannon och Tomo! De är lika bra varje gång jag har sett dem, femte gången nu, helt sjukt! Fler ska det bli. De körde Do or die också som jag har totalt kärat ner mig i, gissa om jag var lycklig?! Helt rätt, så jävla lycklig!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad härligt det låter med den där underbara lyckan! Den sista bilden var en grymt häftig konsertbild!

Svar: Jaaa, ungefär lyckligast i världen! :) Tack så jättemycket! :D
Malin Jonsson

2013-06-20 @ 09:24:41
URL: http://hallonsplace.blogg.se/
   
Postat av: Linaaaaaaa .

älskar dom!
Och åh din blogg är så fin så jag la till den på bloglovin!

Svar: Jag meeed! :D Åh men tack så jättemycket, blir så glad! :D
Malin Jonsson

2013-06-24 @ 11:24:04
URL: http://bajshelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0