Fredagsgodis

Tar det som jag tror är bra för min mage hehe.

Kommentarer
Postat av: Timi

"Stackars dig. Att förlora ett djur är mycket värre än vad man tror, man måste ha varit med om det själv för att förstå hur svårt det är. Det är en del av en själv som försvinner.

Jag hoppas iallafall att du och din fina häst har mycket underbara minnen tillsammans <3"



Det där var precis 6 månader sen idag. Kollade på mitt inlägg jag skrev den dagen hon avlivades, och så läste jag din kommentar och började storböla! Saknar henne jättemycket, men är det en sak jag minns så är det den kommentaren. Den gjorde min vecka. <3

2012-06-03 @ 02:11:16
URL: http://blacktreacle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0