My year in music

Såg på facebook att man kunde göra en sammanfattning på vad man har lyssnat på 2014, såklart ville jag testa! Haha. Känner ändå att det stämmer in väldigt bra, blev mest förvånad över mina tio mest lyssnade, men sen när jag tänkte efter lite så stämmer det.
Här har vi då vilken genre jag har lyssnat mest på! Känner att första platsen stämmer in helt, är ju faktiskt pop punk som jag själv vet att jag närmast hjärtat. Även screamo och pop emo känns väldigt jag. Swedish hip hop vet jag inte riktigt, isåfall att jag lyssnar mycket på maskinen. 
Ja men hallå All Time Low på två av platserna, älskade band! Inga konstigheter här, man är alltid på humör för All Time Low. Min mest spelade lista är Sing it out, och ja som namnet tyder på så är det här låtarna som är så himla sköna att sjunga med högt i, något som jag gör väldigt ofta här hemma. Haha.
Här blev jag som sagt lite förvånad tills jag insåg att det här är låtar som jag fastnat för och lyssnat på repeat i typ en månad! Dessutom så är alla de här låtarna så sköna att sjunga med i, tror att alla är med på Sing it out listan faktiskt. 
Ja inte så förvånande att det mesta är från USA! Från UK står nog You Me At Six och Bring Me The Horizon för det mesta, tror att det är en bra gissning. Den delen från Irland är ju definitivt Westlife, de där grabbarna kommer vara mina favoriter resten av mitt liv.
Hahaha här är det så kul att hela året är det väldigt pepp musik, men sen kommer vi till hösten, där är vi lite arga. Vet iallafall att sommaren och We Are The In Crowd stämmer in väldigt bra, hade ett ryck där ett tag och lyssnade på deras senaste album heeeela tiden. På vintern och hösten har vi ju You Me At Six och sen All Time Low, två av mina absoluta favoriter!

Kommentarer
   
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Va coolt, det där måste jag göra!

Svar: Haha ja! Så kul att se vad man lyssnar på :)
Malin Jonsson

2014-12-14 @ 21:17:38
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0