Vet inte ens vilken dag det är

Idag har vädret inte varit roligt! Det har spöregnat till och från hela dagen. Powernappade en timma under dagen bara för att jag var uttråkad haha. Hade varit en annan femma om jag kunde läsa bloggar och kolla youtube, meeeen jag har inget internet. Så beroende man är. Därför får det bli mobilbloggande när pappa inte är ute och har sin dator här. Aja, jag och Mickis cyklade ner en snabbis till hamnen och köpte godis. Sen har vi suttit hemma hos henne och kollat på film, som typ alla andra kvällar hittills. Haha. Livet på landet. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tråkigt o inte ha nåt internet :/

2015-07-07 @ 01:08:10
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0