August favourites

Har blivit ett litet break från det här med monthly favourites, men nu är det tillbaka. Alla jublar, yaaaaay! Hoppas iallafall att Tovisen tycker att det är lite kul. Här är väl mest grejer som jag gillat väldigt mycket i augusti, men även lite tidigare i sommar också.
Den här tar jag efter att jag tvättat bort mitt smink. Duttar lite på en bomullspad och swoooschar runt i ansiktet. Den tar verkligen bort det sista sminket som sitter kvar, min hy blev väldigt glad när jag började använda den här! Den luktar himla fräscht också, tummen upp för det!
Alltså persika kan väl ändå typ vara den bästa doften som finns? Jag älskar persika! Med den här så känns det ju som om man smetar persika-iste över hela kroppen, haha. Vet inte mer vad jag ska säga, jag älskar body shops body butter och jag älskar persika, perfect match!
Åhåååå den här är så himlans bra. Den är väl lite krånglig att måla med men då måste man komma ihåg att jag är sämst på att måla eyeliner också, haha, blir ju inte sämre än andra eyeliners. Det som jag älskar är att den sitter så bra, med andra eyeliners så slutar det alltid med att den sitter uppe vid ögonbrynen typ. Men den här sitter som berget.
De som känner mig vet att jag konstant fryser om händer och fötter. Under sommaren så är det lite bättre så då är det superbra med ballerinatofflor, de värmer men blir inte heller för varma. Hade ett par grå innan men de använde jag så mycket så att de gick sönder. Haha. 
Vad vore en favoritlista här på min blogg utan en tefavorit? Den här månaden har jag druckit mest vanlijte, alltså hur mysig smak är det inte? Jag älskar vanilj. 
Alltså hur fin är det inte?! Jag älskar valar, så himla fina. Förstår ni då hur glad jag blev när jag hittade den här på lagerhaus? Köpte även ett duschdraperi, en bricka och en affisch, haha. Har inte hunnit använda det andra, annars hade jag nog tagit med allt. Jag grät nästan av glädje när jag hittade allt, skojar inte.

Kommentarer
   
Postat av: Tove

hehe klart jag gillar! Dricker också massa vaniljte, så himla gott

Svar: Hehehehehehhe braaaaaa
Malin Jonsson

2014-09-04 @ 16:57:29
URL: http://tiowe.blogg.se
Postat av: Anders Stolt

Du skulle passa på en tvreklam. Fotogenetic och ett smittsamt leende. :) Just saying. ;)

Svar: Tack, tveksam om jag håller med dock! haha :D
Malin Jonsson

2014-09-04 @ 19:52:20
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se
Postat av: Em

Vilket härlig inlägg! Och jag måste bara fråga, vart kommer tofflorna ifrån?? Så söta! Kram

Svar: Tack så mycket! :D De är köpta på cubus för hundralappen :)
Malin Jonsson

2014-09-04 @ 22:04:10
URL: http://justanothervoice.blogg.se
Postat av: Samuel

Sv: men gud tack så hemskt mycket :)

De där vanilj teet är nog de godaste jag någonsin druckit!

Svar: Ja men eller huuur?! :D
Malin Jonsson

2014-09-04 @ 22:06:13
URL: http://samuelsfoto.blogg.se
   
Postat av: Jennisbeauty

WOW vilket kreativt och bra inlägg! Jag gillar! :D

The body shops vitamin E-serie är ju för underbar. Har deras face mist och night serum från den serien, det är verkligen kärlek det! Kram

Svar: Åh tack så jättemycket! :D Åh har inte testat de två, låter kanske som något som måste införskaffas :)
Malin Jonsson

2014-09-05 @ 22:39:08
URL: http://www.jennisbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0