Blandat med konserter

Jag skäms lite, det här är mitt första inlägg  november... Men så kan det vara ibland, förhoppningsvis kommer motivationen tillbaka snart. Två grejer jag vill dela med mig av iallafall är två konserter! Först så var jag på Papa Roach/In Flames med Sara, Britta och Brittas kompis. Gick ju huvudsakligen för Papa Roach, de var så himla braaaa! Kunde dock byta ut lite låtar mot andra, tänker nog så för att deras egna konsert sist var så himla himla awesome! Blir ju alltid att det spelas för lite låtar när det är förband. In Flames då, kunde inte en enda låt! Men det var ändå förvånadsvärt bra, skulle absolut kunna lyssna på dom. Okej, vi vandrar vidare till Wakey! Wakey! Så mysig spelning, var där med Adam, det är liksom "vårt band" om man ska vara lite sådär kärlekstöntig. Det är så olikt alla andra konserter jag går på. Jag är van vid att folk knuffas och att jag ALLTID hamnar vid en moshpit, här står folk på sin plats och gungar lite fram och tillbaka. Två helt olika konserter, men så himla bra båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0