En ny bok till samlingen

I lördags så spelade jag och Adam badminton, så sjukt kul! Var så himla länge sen jag spelade. Hade sådan brutal träningsvärk i hela kroppen igår, idag känns det bara i armen och axeln. Innan vi åkte till hallen så tog vi oss en tur i Täby Centrum. Jag hittade en bok som jag jättegärna ville ha! Mia Öhrn hade tipsat om den på sin instagram och jag kände direkt ett vill ha begär. Även om jag kanske inte kommer göra någonting ur den så är den ju så himla fin! Det är helt fantastiska bilder i! 

Kommentarer
   
Postat av: Marie Bergman

Vilken härlig bok! :)

Svar: Den är så fin! :)
Malin Jonsson

2014-05-15 @ 14:30:12
URL: http://livetiluxemburg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0