February favourites

Den här gången blev det en riktigt kort lista, har mest användt samma grejer så inget nytt direkt. Tre saker kunde jag iallafall komma på som jag gillar lite extra.
Har användt den här när huden känns lite extra dålig eller när jag kör på spa-kväll. Vet ju inte riktigt om den minskar porerna eller så, får för mig att den gör det lite iallafall haha. Oavsett så känns huden jätteren och fräsch efter! Ett tips är att inte få den i ögonen, jag är ju klantig och har lyckats med det, var inte så skönt.
Åhåååå vad jag älskar den här! När jag klippte mig sist så rekomenderade frisören den här för mitt hår, tackar för det! Mitt hår blir så mjukt och håller sig så länge. Tänkte först att den var lite dyr, tror den kostade typ 250, men den är ju dryg och räcker länge, såååååå fett värt helt enkelt.
Lilla lilla kameran, så himla fin! Nu har jag verkligen hunnit testa den, dock inte fotat med blixt ännu men det kommer väl. Gillar den så mycket, så bra för att vara en kompaktkamera. Bra spontanköp Malin, Bra!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINSDREAM ♡

the body shop är underbart!
en sådan där kamera skulle vara suuuuperbra för mig och min blogg! ska komma ihåg :)

Svar: Ja men visst är det! Haha :)Den är så bra, riktigt nöjd!
Malin Jonsson

2014-03-05 @ 22:46:00
URL: http://josefinsdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0