Igår och idag

Igår kom Adam hit, vi kollade på Monsters University som jag hade kollade på tidigare på dagen men jag somnade då haha. Efter filmen och att ha ätit middag så gick vi ut och körde lite Pennyboard. Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt. Mina allergitabletter är slut så jag är helt supertrött, tror att jag känner av det extra mycket eftersom det är gräspollen ute (är ju allergisk mot katt och timotej). Jag har målat naglarna, druckit massa te och kollat på catfish. Har även varit ute och fotat, var så himla länge sen jag gick ut och fotade och kände att det var kul! Njöt verkligen av att kräla runt i gräset och fota blommor.

Kommentarer
   
Postat av: Annika

Härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Malin Jonsson

2014-06-02 @ 13:06:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0