Ute på ön igen

Vi drar till med en mobilblogg tycker jag! Igår åkte jag ut till Sandhamn igen. Käkade middag hemma och sen var det dags för en utgång. Drog till Seglarn med Johanna och hennes vänner. Väl där så träffade jag John som gick i min klass i gymnasiet, så sjukt kul. Träffade även Cecilia som jag jobbat/jobbar med på Gateau! Så bra kväll! Kvällens enda minus är att mina skor ser ut som kaos, aldrig varit med om de ska se ut såhär efter en utgång. Idag har jag bara tagit det lugnt, ätit frukost ute och solat lite. Nu är det mulet men sitter ändå ute och lyssnar på Sommar i P1. Synd att klaga. 



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Den boken är ju helt underbar! Jag grät i floder i slutet.

Svar: Hahaha jag med! Tårarna rann så mycket så jag inte ens kunde läsa texten!!
Malin Jonsson

2014-07-25 @ 20:25:32
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0