Hemma en snabbis

Åkte hem från Sandhamn i onsdagskväll. Igår så åkte jag till Adam, vi åkte longboard/pennyboard. Hittade så sjukt sköna vägar! Efter det så gjorde vi hemmagjord pizza. Idag har jag varit hemma och myst med Pellekatten. Imorgon drar jag ut till Sandhamn igen, ska väl försöka få upp lite inlägg. Helt ärligt så har jag inte tagit en enda bild med systemkameran eller min lilla digital. Har blivit mycket iphonebilder dock. Ska försöka gå ut och fota och hoppas på att min spärr släpper, tycker typ att allt jag fotar blir fult. Har verkligen hamnat i en svacka, det har pågått alldeles för länge! Gillar inte när bloggen ekar tomt.

Kommentarer
Postat av: Felicia Christensen

Har en longboard, men skulle vart sjukt kul att ha en penny också! Vart köpte du din ifrån? :)

Svar: Jag köpte min på boardlife.se :) jag har en penny nickel, så den är lite större än en vanlig. Så vill typ ha en vanlig penny också! Haha :)
Malin Jonsson

2014-07-12 @ 00:24:08
URL: http://feliciadot.blogg.se
Postat av: Denise Taylor

Älskar bilderna :D

Svar: Tack så mycket! :D
Malin Jonsson

2014-08-11 @ 13:17:09
URL: http://autaini.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0