Nytt år osv

Jag är inte den som kör på nyårlöften, lyckas ju ändå inte hålla det. Men små mål kan man ju alltid ha, inga krav här alltså, mest saker som är bra för mig och är kul. 1, Träna mer, klassiska haha, bara att gå ut på fler promenader är bra! 2, Ingen onödig stress, det resulterar bara i halsbränna och illamående, såååå det är ju bra att slippa. 3, Använd kameran mera, jag älskar ju att fota, om jag inte orkar bära runt på systemen så kan jag ju iallafall ha med mig lilla digitalen. 4, Se till att magen blir bättre!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Funderar fortfarande på ev. nyårslöften😏 Kan hända att jag struntar i dom😃

Svar: Träna hemma med mig! :)
Malin Jonsson

2014-01-02 @ 10:30:21
   
Postat av: Therese Sundström

Hej=)
Hoppas du firat in det nyra året ordentligt!
Diggar din blogg och skulle gärna följa den. Skulle du vara sugen på göra en liten deal med att följa varandras bloggar? =) Kommentera på min lbogg om du är intresserad.

Stor KRAM, Therese

Svar: Åh tack så mycket! :) Tyvärr så gör jag inte bloglovinbyten ^^
Malin Jonsson

2014-01-02 @ 12:52:19
URL: http://theresesundstrom.blogg.se/
Postat av: Anders Stolt

Klart du fixar detta, fina du. :)

Svar: Jo men jag hoppas på det! Man är ju alltid bra i början av året, men sen så tappar man orken haha. Men det är ju inte så svåra mål iallafall! :D
Malin Jonsson

2014-01-03 @ 18:25:57
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0