Middag och kramp

Igår åt jag middag med jobbet inne på Koh Phangan, så mysigt! Det är ju faktiskt himla kul att träffas utanför jobbet. Maten var supergod och miljön var ju verkligen supermysig, som om man var i Thailand (inte för att jag varit där, men ändå). Efter middagen så åkte jag hem till Adam eftersom jag skulle egentligen jobbat i Nacka idag. När jag kom hem till Adam fick jag sådan kramp i magen, fick sitta som en liten köttbulle på sängen för att det inte skulle göra lika ont. Jag har ju fått kramp förut eftersom min mage är som den är, det brukar hålla i sig i kanske en timma. Krampen var från elva på kvällen till åtta på morgonen! Gick upp vid 05:30 för att iallafall försöka ta mig till jobbet, men alltså jag kunde inte stå rakt! Fick ringa en av regionscheferna och sjukanmäla mig. Vet inte om jag åt något dåligt eller om min mage reagerade på att jag hade ätit puttelite av en stark sås, tror mest på det sistnämnda eftersom jag vet att min mage kan vara suuuuperkänslig. Nu mår jag iallafall bra så det är skönt! Bjuder på tre bilder från kvällen, första bilden är mig och sen har jag snott de andra två från Mimmi och Ebba!

Kommentarer
Postat av: Tess

Mums, vad gott det ser ut! :) Kram

Svar: Så himla gott var det! :D
Malin Jonsson

2014-01-31 @ 13:06:48
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0