December favourites

Den rengörande moussen från ACO är riktigt bra, tycker verkligen att min hy inte alls blir lika fettig. Så skönt! Serumet från Forever Aloe vera har egentligen varit en favorit länge. Den återfuktar, doftar gott och är superdryg!
Den här fick jag av Adams mamma för rätt länge sen, jag använder den verkligen i perioder, det är ju alltid kul att variera liksom. Nu har jag använt den mycket, så himla god doft!
Alltså jag menar julmust? Vem har inte haft det som en favorit under december? Jag äääälskar julmust! Grejen är att pappa köpte hem det hela tiden, sen kommenterar han att jag dricker mycket julmust. Klart jag dricker julmusten om den finns hemma? (Hej pappa).
Egentligen är det här favoriter hela tiden. Köpte den ena när jag och mamma var i Dublin och den andra köpte mamma när hon var där själv. Perfekta tekoppar! Det får plats massor och kanterna är rätt tjocka så att det håller sig varmt länge. Ska nog koka lite te nu faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilka bra koppar! Jag skulle verkligen behöva en stor tekopp!

Svar: Te måste man ju typ dricka i stora koppar! :D
Malin Jonsson

2014-01-09 @ 21:03:28
URL: http://tragiskt.blo.gg
   
Postat av: Ellen

Jag har också Sheer love bodumisten, luktar så gott!

Svar: Ja men visst gör den? :D
Malin Jonsson

2014-01-11 @ 08:38:48
URL: http://ellennilsson.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0