Thirty Seconds To Mars

Jag lovar det här är det sista konsertinlägget på ett tag! Drog ju med mig Adam på Thirty Seconds To Mars i lördags. Alltså sååååå bra konsert! Man saknar ju alltid lite mer låtar från första och andra albumet, de kan ju iallafall köra From yesterday eller A beautiful lie. Förutom det så har jag inget att klaga på! Fick dessutom sitta på Adams axlar när de körde Do or die, alltså lyckan jag kände då! Spelade in video, får se om jag lägger upp den senare, man hör nämligen hur jag sjunger och det gillar jag inte haha. Jag kan ju säga att efter den här konsertveckan så mår min hals inte så bra, vet inte om det är för att jag sjungit och skrikit eller om jag håller på att bli sjuk, vi får se. Är halsen paj ett tag så har det varit värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0