SHARKWEEK

För er som känner mig så är ju inte det här direkt någon nyhet, men jag älskar hajar! Just nu är det Sharkweek och peppen är brutal, Sverige har dock sin Sharkweek nästa vecka, så jag får ha dubbelpepp. Även fast det är världens bästa vecka nu så kommer inget klå det som hände i fredags. Självaste Rob Stewart, skaparen av sharkwater, han som ägnar sitt liv åt att rädda hajar, en av mina största idoler, han hade en frågestund på twitter. Jag skrev in en fråga och han svarade, jag grät som ett litet barn! Haha. För alltså helt ärligt det där var så jäkla häftigt för mig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Haj, haj! Fina gossedjur:)

Svar: Jaaa! :D
Malin Jonsson

2014-08-12 @ 21:59:43
Postat av: josefin

Fin blogg du har och vilket härligt hajtema för veckan även om min största fobi är hajar:)

Svar: Tack så jättemycket! :D Åh jag skulle kunna ha en hel föreläsning om varför du inte ska ha fobi för hajar! :) Haha.
Malin Jonsson

2014-08-17 @ 21:53:52
URL: http://josefinjacklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0