Idag och igår

Gårkvällen var riktigt kul! Började på en bar/resturang som heter Ljungrens och sen drog vi vidare till ett ställe. På ett ställe så dansade vi massor, alltså jag bara älskar att dansa till gamla nostalgilåtar! Typ BSB, spice girls och sånt. Jag skuttar runt över hela dansgolvet och skiter i att folk tycker att jag är konstig, haha, jag kommer väl inte träffa på dem någon fler gång. Efter krogen så fick jag skjuts hem till Adam och sov där. Kom hem ganska nyss så jag har ätit middag och kollat på lite tv. Just nu är det ett hajprogram men det är samma som jag har sett varje fredag nu, hallå Animal planet jag älskar dig men ni kan visa lite andra hajprogram, jag skulle bli väldigt lycklig då! Ska starta ett nytt PLL avsnitt istället.

Kommentarer
   
Postat av: Boel

Låter som en härlig kväll!

Svar: det var det! :D
Malin Jonsson

2013-09-21 @ 23:07:42
URL: http://bowelz.blogg.se
Postat av: Anders

Oj vilken vacker bild på dig. :)

Svar: tack! :)
Malin Jonsson

2013-09-22 @ 07:52:58
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0