En sen onsdagsfrukost

Har precis kollat på ett avsnitt PLL och ätit frukost. Den här dagen fick börja sent! Igår jobbade jag 10-16 och sen gick jag till Mimmi för att fixa i ordning oss för kvällen, det var dags för Gateaus årliga personalfest. Först var det tipsrunda som kändes som om vi gick runt hela stan, jag höll ju på att frysa ihjäl. Vi gick och gick och svarade på frågor och tillslut kom vi till våran slutdestination, O'Learys. Maaaaaaat! Buffé med massor av mat att välja på, jag var lycklig bara jag fick mina ribs och pommes, haha. Att jag åt fet/stark mat samt drack två cider under hela kvällen fick jag sota för klockan 4 inatt ungefär. Hej halsbränna deluxe! Tog en tablett och somnade om efter ett tag. När jag vaknade vid halv tolv ungefär så var magen mycket gladare! Superskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0