Body butter!

Att köpa två body butters på en vecka är väl fullt normalt? Eller? Var inne på Body shop förra veckan för jag visste att de hade fått in julprodukterna. Hade svårt att välja mellan Vanilla Bliss och Cranberry Joy, det slutade med att Vanilla Bliss fick följa med mig hem. Dessutom så köpte jag en sån där handrengöringsgel också eftersom jag är ungefär räddast i världen för att få vinterkräksjukan, alltså jag överdriver inte haha. Sen så var jag ju i stan med Sara idag så då passade jag på att köpa Cranberry Joy också, jag kände verkligen att jag behövde den i mitt liv. Nu kan ju variera mig mellan de här två (och de andra två jag hade sen innan, hehe), man vill ju inte tröttna på en smak!

Kommentarer
   
Postat av: Carruuu

älskar body shops produkter, så det är fullt förståeligt! ;-)

Svar: Haha ja men eller hur! ;)
Malin Jonsson

2013-11-08 @ 12:22:28
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: Louise

Jag älskar också body shops produkter, men har aldrig testat julprodukterna, måste göra det i år!

Svar: Gör det! Vanilj och tranbär är helt underbara :D
Malin Jonsson

2013-11-09 @ 17:00:28
URL: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0