Midsommardagen

Åt kräftor till lunch som vi alltid gör på midsommardagen. Därefter så cyklade Adam och jag ner till Amelie för att hänga där lite innan Adam skulle ta båten hem. Jag cyklade hem efter det och käkade middag, fixade iordning mig och cyklade vidare till Karin. Hängde där ett tag med hennes vänner och sen tog vi alla sällskap ner till hamnen. Jag drog till Amelie och umgicks med henne och Linnea innan vi alla drog till Seglarn och dansade hela kvällen! Här snackar vi ju världens träningspass, jag som inte drack heller, win! När det stängde så satte jag mig på cykeln ännu en gång och trampade hemåt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gillar nya headerbilden! (det var skuggningen i den jag menade btw, inte den som syns nu :))

2013-06-24 @ 02:41:31
Postat av: Lina

Underbart!

Svar: Det var det verkligen! :)
Malin Jonsson

2013-06-24 @ 10:19:58
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0