En sådan där årslista

Lånade en lista från Keela, har ju faktiskt inget annat att skriva om idag, har bara jobbat och sen suttit på soffan. Inte en enda bild är tagen heller.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en tryck- och ph-mätning i matstrupen är ju nått jag inte gjort förut, vill inte göra om det heller! Haha.

Hur har ditt 2013 varit?

Det har mestadels varit bra!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Alla underbara konsertdatum!

Vad är din största framgång 2013?

Kan inte komma på nått, haha.

Bästa köpet?
Konsertbiljetter? Haha, kommer inte något annat.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och konserter säkert. Livets goda! Hehe.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Åh Adam, vänner och familj. Tråkigt svar! Haha.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
All time low-A love like war, BMTH's album Semptiternal, Avicii-Wake me up. Haha.
Vem har du umgåtts med mest?
Adam, mina goingar på jobbet, familjen, Karin, Amelie och Sara skulle jag gissa på.
Har du haft ett förhållande under 2013?
Min Adam ju <3
Vart reste du under 2013?
Sverige hehehehehehehehehe
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Kanske lite resor (måste bara våga!)
Vad gjorde du på din födelsedag?
Kvällen innan var jag ute med fina vänner och Adam. På själva födelsedagen var jag hemma med familjen och Adam, käkade clubsandwich och morotskaka!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att min mage inte skulle krångla och hålla på som den har gjort.
Vem saknade du?
Kommer alltid sakna min Molle <3
De bästa nya människorna du träffade?
Victoria!! Vi har pratat över nätet i några år men träffades för första gången i år.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Sluta oroa dig så mycket för saker, gör saker som får dig att må bra, pressa dig inte för mycket.


Kommentarer
   
Postat av: Stina

Sååå grymt fin blogg du har!! :D

Svar: Åh tack så mycket! :D
Malin Jonsson

2013-12-29 @ 00:01:19
URL: http://baum.blogg.se
   
Postat av: Johanna Lausing

Så sjukt fin design! :D

Svar: Åh tack så mycket! :D
Malin Jonsson

2013-12-30 @ 10:31:15
URL: http://lausingdesign.blogg.se/
   
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Varför gör man mätning i matstrupen..? Lät himla läskigt! :o
Vad var du på för konserter? :)

Svar: Jag skulle kolla upp om jag hade reflux :) Det var inte kul, typ det värsta jag har gjort! Men skönt att det är avklarat :)Oj det var den del, men bland annat Yellowcard, Thirty seconds to mars, bråvallafestivalen och Bring me the horizon! :D
Malin Jonsson

2014-01-02 @ 14:43:08
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Victoria

ahahaha snygga bilden! du är beeezt <3

Svar: Men du är beeezt! <3
Malin Jonsson

2014-01-09 @ 23:18:00
URL: http://vickewoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0