Doktorbesök och tentaplugg

Började dagen med att åka in till Sophiahemmet för att få svaren från min tryck och ph-mätning. Fick reda på att jag har nattlig reflux, alltså att magsyra stiger upp i matstrupen. Jag tror i och för sig att jag har reflux hela tiden eftersom jag har halsbränna näst intill varje dag. Dessutom så har jag funktionell dyspepsi, även kallat stressmage, det roliga här är ju att jag inte längre är stressad men det har med nerverna eller nått att göra och inget vet varför det blir som det blir. Har iallafall fått ny medicin utskrivet så jag hoppas att det hjälper nu. Efter doktorn så åkte jag hem, åt frukost och powernappade. Därefter började jag att tentaplugga, vi hade fått lite frågor igår i skolan som man kunde öva på. Nu tror jag faktiskt att jag ska njuta av ett bad, ha i hårinpackning. badbomb och allt. Mys!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygg kopp!

Svar: Tack! Jag älskar den :D
Malin Jonsson

2013-12-12 @ 23:28:31
URL: http://matildays.forme.se
   
Postat av: veronica eriksson

Duktig du är, ser gott ut också! :) Kramar

Svar: Taack! :)
Malin Jonsson

2013-12-16 @ 14:54:47
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0