Äntligen ledighet!

Äntligen är jag ledig efter massa dagar av tentaplugg och jobb, känner mig så trött i kroppen. Fick iallafall pussa på min pojke igår, fast känner mig lite taskig som powernappade sjuttioelva gånger när han var här. Nu ska jag kolla lite vlogmas-videos, jag har ju blivit helt youtubeberoende! Inatt ska jag sätta kameran på laddning och sen ska jag tusan ta massor med bilder nu när det är jul och jag är ledig. Jag har ju tappat det helt, men hur kul är det när det är mörkt heeeela tiden?!

Kommentarer
   
Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

Svar: Tack så jättemycket! :)
Malin Jonsson

2013-12-22 @ 20:21:24
URL: http://elsamohras.blogg.se
   
Postat av: Ronja Holmström

Vilken fin blogg! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Malin Jonsson

2013-12-23 @ 12:56:22
URL: http://ronjaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0