I mitt liv

Jag har inte mått så jättebra på sista tiden, helt och hållet magens fel. Bestämde mig i torsdags för att jag ville boka av fotokursen på nordens ark, jag vill åka när jag verkligen känner mig jättepeppad och inte när jag känner massa ångest. Jag ska iallafall åka nästa år, den kursen är ju som gjord för mig. Ska se till och börja gå på någon stresshantering så att jag klarar av att göra lite större grejer, som att åka och resa, utan att magen spårar ur. Jag får öva på att fota Pelleskrutt ett år till och sen är jag helt redo!
Åh på de här bilderna är Pelle så liten, vi hade bara haft honom i någon månad så han är väl bara 6-7 månader.

Kommentarer
   
Postat av: Tove

pelle verkar ju inte gilla läget alla fall

2012-09-02 @ 21:21:12
URL: http://tiowe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0